gorenje


Gorenje are ca scop principal producerea si comercializarea de aparate electrocasnice de calitate, usor de utilizat si ecologice.

Gorenje va dezvolta domeniile de activitate cu potential de crestere si care vor avea un efect benefic pentru activitatea sa de baza. O atentie deosebita se va acorda industriei constructoare de masini si unelte, producerii de mobila, boilere, serviciilor IT, catering-ului, turismului si comertului.

Întreprinderile din cadrul Grupului Gorenje au întâmpinat - si întâmpina - multe provocari în dezvoltarea lor permanenta la începutul secolului 21. Este esential sa se pastreze o dezvoltare dinamica si sustinuta, care va permite companiei sa faca fata concurentei. Trebuie de asemenea monitorizate si schimbarile din mediul de afaceri, schimbari la care Grupul se va adapta prin segmentarea eficienta a diverselor sale operatiuni.

Grupul Gorenje integreaza eficient know-how-ul si experienta acumulata în ultima jumatate de secol, pentru a se putea ridica la nivelul asteptarilor de astazi si pentru a-si putea atinge viitoarele sale obiective strategice. Gorenje doreste flexibilitate în orice domeniu de activitate

Aceasta strategie a flexibilitatii operationale presupune o monitorizare constanta a schimbarilor din mediul de afaceri, evaluarea si utilizarea capacitatilor proprii pentru a putea reactiona cu succes la dezvoltarea si evolutia pietei, precum si stabilirea conditiilor care sa permita implementarea si ajustarea diverselor metode de dezvoltare.

Procedurile mentionate mai sus au loc la fiecare nivel operational al fiecarei întreprinderi care face parte din grup, ceea ce face din conglomeratul Gorenje un tot unitar; apar la nivelul productiei, în metodologia si tehnologia ce tin de producerea de bunuri de consum, la nivelul serviciilor, în relatiile cu consumatorii, furnizorii, cu angajatii…

Gorenje va dezvolta în viitor noi activitati ce vor contribui pe termen lung la cresterea companiei spre multumirea actionarilor, a partenerilor de afaceri, a angajatilor si - bineînteles - spre multumirea Dvs., clientul nostru.

1950 - 1960

Gorenje a luat fiinta într-un sat mic cu acelasi nume.

La început, compania producea masini agricole si se ocupa de comercializarea materialelor de constructie.

În 1958 si-a extins gama de productie cu aragazuri cu combustibil solid.

Dupa acest moment, fabrica s-a mutat în orasul Velenje din vecinatate si a început constructia unor noi facilitati.

1961 - 1970

Compania îsi extinde productia cu masini de spalat si frigidere,devenind unul dintre cei mai mari producatori de aparate electrocasnice din Iugoslavia.

1961 este anul în care Gorenje exporta pentru prima oara 200 de aragazuri în Germania.

1991 - 1996

Transformarea companiei Gorenje de la o companie de tip socialist la o companie pe actiuni complet privatizata si functionând într-o economie de piata în plina dezvoltare.

Din cauza pierderii pietei autohtone în urma dezmembrarii fostei Iugoslavii, Gorenje s-a orientat puternic în aceasta perioada catre export.

O dovada a schimbarilor din regiune si a dezvoltarii unor noi piete este si stabilirea unor companii în Europa de Est (Cehia, Ungaria, Bulgaria si Slovacia).

Ulterior s-au reînfiintat companii în noile state care s-au format dupa dezintegrarea Iugoslaviei.

2004 - 2009

Sunt achizisionate noi fabrici (Mora Moravia în Cehia, producatoare de aragazuri, precum si fabrica din Valjevo în Serbia, pentru productia de frigidere si congelatoare); încep colaborarile cu designeri vestiti pentru liniile speciale Gorenje Pininfarina 2, Gorenje Ora-Ito, Gorenje Karim Rashid

Este achizitionata si compania Surovina d.d. Maribor

Are loc o cre?tere de capital de 15%

În 2008 este achizitionata compania ATAG - producatoare de produse electrocasnice premium

În 2009 Gorenje deschide cea mai mare fabrica de tratare a deseurilor din Slovenia

Service de calitate la cel mai bun pret pentru masini de spalat: