samsung


Samsung Group este o companie din Coreea de Sud, înfiin?ata în 1938, având ca obiect principal de activitate produc?ia de produse electronice ?i IT. Compania este numarul 1 mondial în produc?ia de memorii, monitoare TFT ?i telefoane CDMA. Samsung are aproximativ 188.000 de angajai?i în 185 de birouri din 65 de ?ari, fiind alcatuita din opt divizii principale de afaceri.

Samsung înseamna trei stele în coreana. Lee Byung-Chull a fondat Samsung în 1938 începând cu o mica societate comerciala, cu 40 de angaja?i, localizata în Seul. Compania a prosperat pâna în perioada invaziei comuniste din 1950, ce a adus numeroase prejudicii fondatorului sau. Acesta a fost for?at sa plece ?i sa ia totul de la capat în Suwon în anul 1951. În doar un an de zile, valoarea companiei a crescut de douazeci de ori.

Mai târziu, Grupul Samsung s-a divizat în mai multe ramuri, precum Samsung Elecron Devices Co., Samsung Elecro-Mechanics Co., Samsung Corning Co. ?i Samsung Semiconductor & Telecommunications Co., toate fiind grupate sub numele de Samsung Electronics Co., Ltd., în anii 1980. Primul produs al companiei a fost un televizor alb-negru. La sfâr?itul anilor 80’ ?i începutul anilor 90’, Samsung Electronics a investit masiv în cercetare ?i dezvoltare, precum ?i în cladirea companiei ca lider în industria globala de electronice. În anii 80’, Samsung producea, transporta ?i vindea în întreaga lume o serie larga de instala?ii ?i produse electronice. (Samsung Electronics). În 1982 a deschis o fabrica de asamblare de televizoare în Portugalia; în 1984, a construit o fabrica de 25 de milioane de dolari în New York; iar în 1987 a amenajat un nou spa?iu de 25 milioane de dolari în Marea Britanie. În 1993, Lee Kun-Hee, succesorul lui Lee Byung-Chull, a vândut zece dintre filialele Grupului Samsung, a restrâns compania ?i a îmbinat diferite opera?iuni concentrându-se asupra a trei industrii: electronica, de inginerie ?i chimica (Samsung Elecronics). În 1992, Samsung a devenit cel mai mare producator de cipuri de memorie din lume. În 1995 a proiectat primul sau display cu cristale lichide, egalându-?i în cele din urma nivelul tehnologic cu cel al lui Sony (Lee Kun-Hee). Samsung a încercat, de asemenea, sa-?i îmbunata?easca imaginea la nivel interna?ional. Începând cu anul 1998, a cheltuit mai bine de 6 miliarde de dolari pentru marketing, a sponsorizat ultimele cinci edi?ii ale jocurilor olimpice ?i a montat o mare reclama video în Times Square în 2002 (Lee Kun-Hee). Compania Samsung este de asemenea implicata în Jocurile Asiatice, contribuind prin Competi?ia Samsung Nations Cup Riding, Festivalul Samsung de alergare, Campionatul mondial Samsung ?i multe altele în întreaga lume (Samsung Elecronics).

2000~prezent Pionier al Epocii Digitale

Epoca digitala a adus schimbari revolutionare – si oportunitati – afacerilor globale, iar Samsung a raspuns cu tehnologii avansate, produse competitive si inovatii constante.

La Samsung vedem fiecare provocare ca pe o oportunitate si credem ca suntem perfect plasati ca unul dintre liderii recunoscuti ai lumii în domeniul tehnologiei digitale.

Angajamentul nostru de a fi cei mai buni ne-a facut sa câstigam locul 1 la nivel mondial pe segment de piata pentru 13 dintre produsele noastre, inclusiv semiconductori, TFT-LCD, monitoare si telefoane mobile CDMA. Privind înainte, facem progrese istorice în cercetare si dezvoltarea liniei noastre generale de semiconductori, inclusiv memoria flash si non-memoria, semiconductori particularizati, DRAM si SRAM, ca si în producerea celor mai bune LCD-uri, telefoane mobile, dispozitive digitale si multe altele.

1997-1999 Progres în frontiera digitala

În ciuda crizei financiare din 1997, care a afectat aproape întreaga industrie coreeana, Samsung a fost una dintre putinele companii care au continuat sa creasca datorita locului de lider ocupat în cadrul tehnologiilor digitale si pentru retea si concentrarii sale constante asupra produselor electronice, serviciilor financiare si a serviciilor conexe.

Samsung a reactionat la criza reducând numarul companiilor afiliate la 45 (conform Monopoly Regulation and Fair Trade Act), scazând numarul angajatilor cu aproape 50.000, vânzând 10 unitati ale afacerii si îmbunatatind structura financiara, scazând procentul de 365 la suta datorie în 1997 la 148 la suta pâna spre sfârsitul lui 1999.

1994-1996 Devine o forta globala

La jumatatea anilor 1990, Samsung a revolutionat afacerea sa printr-o dedicare fata de crearea de produse la scara mondiala, oferind satisfactie totala clientilor si fiind un bun cetatean corporatist - toate sub viziunea de „calitate pe primul plan”.

În aceasta perioada, 17 produse diferite — de la semiconductori la monitoare de computer, de la ecrane TFT-LCD pâna la tuburi color — au urcat în topul 5 al produselor pe piata mondiala în domeniile respective, iar alte 12 au obtinut locuri de top pe piata în domeniile lor.

A fi numarul 1 înseamna si îndeplinirea obligatiilor sociale, cauza fiind fie bunastarea sociala, fie conservarea mediului, evenimentele culturale sau sporturile. În acest scop, Samsung a participat activ pe piata sportiva si, ca rezultat al eforturilor sale intense, presedintele ei de atunci, Kun-Hee Lee, a fost ales membru al Comitetului International Olimpic Committee (IOC) în iulie 1996, îmbunatatind mult imaginea companiei ca participant la atletismul mondial.

990-1993 În competitie într-o lume a tehnologiei în schimbare

Începutul anilor 1990 a cunoscut provocari formidabile pentru afacerile cu înalta tehnologie.

Uniunile, coalitiile si achizitiile erau obisnuite, în timp ce competitia si consolidarea au înflorit. Companiile au fost presate sa-si regândeasca ofertele tehnologice si de servicii. Afacerile au început sa treaca dincolo de granite, între tari si companii.

Samsung a profitat din plin de aceste oportunitati reconcentrându-si strategia de afaceri pentru a raspunde mai bine cererilor pietei.

1980-1989 Intrarea pe piata mondiala

Afacerea principala Samsung bazata pe tehnologie s-a diversificat si s-a extins global spre sfârsitul anilor 1970 si începutul anilor 1980.

În 1978, Samsung Semiconductor si Samsung Electronics au devenit entitati separate. Samsung Aerospace Industries (acum Samsung Techwin) a fost lansata în februarie 1987, iar Samsung si-a dezvoltat capacitatile aerospatiale cu o viteza fara precedent de atunci.

Samsung a intrat, de asemenea, în afacerea de dezvoltare a sistemelor, fondând Samsung Data Systems în 1985 (acum Samsung SDS) ca lider în serviciile de tehnologia informatiei inclusiv integrarea sistemelor, managementul sistemelor, serviciile de consultanta si retele.

Concentrarea crescuta a corporatiei Samsung pe tehnologie a condus la crearea celor doua institute de cercetare si dezvoltare ale companiei (R&D) care au permis extinderea razei sale de actiune si mai mult în domeniul electronicelor, semiconductorilor, substantelor chimice înalt polimerizate, ingineriei genetice, telecomunicatiilor optice, domeniului aerospatial si a unor domenii noi de inovatie tehnologica de la nanotehnologie la arhitecturi de retea avansate.

În 1987, presedintele fondator Samsung Byung-Chull Lee a trecut în nefiinta dupa aproape 50 de ani la conducerea companiei. Fiul sau, Kun-Hee Lee, i-a urmat la conducere devenind noul presedinte. În aceasta perioada, Samsung si-a impus provocarea de a restructura vechile domenii de afacere si de a dezvolta unele noi cu scopul de a deveni una dintre cele cinci companii de top în domeniul produselor electronice.

1970-1979 Diversificarea în industrie si produse electronice

În anii 1970, Samsung a pus bazele strategice ale cresterii sale viitoare investind în industria grea, chimica si petrochimica.

În aceasta perioada, compania a facut si pasi pentru a-si intensifica pozitia competitiva în industria textila mondiala, integrând procesele sale de productie de la materie prima la produse finite. Ca rezultat, au fost create multe companii noi, inclusiv Samsung Heavy Industries Company în 1974 si Samsung Shipbuilding, iar apoi Samsung Precision Company (acum Samsung Techwin) în 1977.

O alta explozie de crestere pentru Samsung a venit din partea unei afaceri cu electrocasnice aflata la începuturi. Samsung Electronics, deja fabricant mare pe piata coreeana, a început sa-si exporte pentru prima data produsele în aceasta perioada.

Samsung a obtinut, de asemenea, un procent de 50 la suta din actiuni la Korea Semiconductor, întarind mai departe pozitia Samsung Electronics ca lider în fabricarea de semiconductori.

1938-1969 Începuturile Samsung

Pe 1 martie 1938, presedintele fondator Byung-Chull Lee a început o afacere în Taegu, Coreea, cu 30.000 won.

La început, afacerea sa s-a concentrat în primul rând pe export, vânzând peste uscat coreean, legume si fructe în Manchuria si Beijing. În putin mai mult de un deceniu, Samsung—care înseamna „trei stele” în coreana—avea propriile mori de faina si masini de confectionat, propriile facilitati de fabricatie si vânzare, evoluând în cele din urma si devenind corporatia globala moderna care-i poarta numele si astazi.

Samsung Group este o companie din Coreea de Sud, înfiin?ata în 1938, având ca obiect principal de activitate produc?ia de produse electronice si IT. Compania este numarul 1 mondial în productia de memorii, monitoare TFT si telefoane CDMA. Samsung are aproximativ 188.000 de angajaiti în 185 de birouri din 65 de tari, fiind alcatuita din opt divizii principale de afaceri.

Samsung înseamna trei stele în coreana. Lee Byung-Chull a fondat Samsung în 1938 începând cu o mica societate comerciala, cu 40 de angajati, localizata în Seul. Compania a prosperat pâna în perioada invaziei comuniste din 1950, ce a adus numeroase prejudicii fondatorului sau. Acesta a fost forrat sa plece si sa ia totul de la capat în Suwon în anul 1951. În doar un an de zile, valoarea companiei a crescut de douazeci de ori.

Mai târziu, Grupul Samsung s-a divizat în mai multe ramuri, precum Samsung Elecron Devices Co., Samsung Elecro-Mechanics Co., Samsung Corning Co. si Samsung Semiconductor & Telecommunications Co., toate fiind grupate sub numele de Samsung Electronics Co., Ltd., în anii 1980. Primul produs al companiei a fost un televizor alb-negru. La sfârsitul anilor 80’ si începutul anilor 90’, Samsung Electronics a investit masiv în cercetare si dezvoltare, precum si în cladirea companiei ca lider în industria globala de electronice. În anii 80’, Samsung producea, transporta si vindea în întreaga lume o serie larga de instalatii si produse electronice. (Samsung Electronics). În 1982 a deschis o fabrica de asamblare de televizoare în Portugalia; în 1984, a construit o fabrica de 25 de milioane de dolari în New York; iar în 1987 a amenajat un nou spatiu de 25 milioane de dolari în Marea Britanie. În 1993, Lee Kun-Hee, succesorul lui Lee Byung-Chull, a vândut zece dintre filialele Grupului Samsung, a restrâns compania si a îmbinat diferite operatiuni concentrându-se asupra a trei industrii: electronica, de inginerie si chimica (Samsung Elecronics). În 1992, Samsung a devenit cel mai mare producator de cipuri de memorie din lume. În 1995 a proiectat primul sau display cu cristale lichide, egalându-?i în cele din urma nivelul tehnologic cu cel al lui Sony (Lee Kun-Hee). Samsung a încercat, de asemenea, sa-ti îmbunatateasca imaginea la nivel international. Începând cu anul 1998, a cheltuit mai bine de 6 miliarde de dolari pentru marketing, a sponsorizat ultimele cinci editii ale jocurilor olimpice si a montat o mare reclama video în Times Square în 2002 (Lee Kun-Hee). Compania Samsung este de asemenea implicata în Jocurile Asiatice, contribuind prin Competitia Samsung Nations Cup Riding, Festivalul Samsung de alergare, Campionatul mondial Samsung si multe altele în întreaga lume (Samsung Elecronics).

2000~prezent Pionier al Epocii Digitale

Epoca digitala a adus schimbari revolutionare – si oportunitati – afacerilor globale, iar Samsung a raspuns cu tehnologii avansate, produse competitive si inovatii constante.

La Samsung vedem fiecare provocare ca pe o oportunitate si credem ca suntem perfect plasati ca unul dintre liderii recunoscuti ai lumii în domeniul tehnologiei digitale.

Angajamentul nostru de a fi cei mai buni ne-a facut sa câstigam locul 1 la nivel mondial pe segment de piata pentru 13 dintre produsele noastre, inclusiv semiconductori, TFT-LCD, monitoare si telefoane mobile CDMA. Privind înainte, facem progrese istorice în cercetare si dezvoltarea liniei noastre generale de semiconductori, inclusiv memoria flash si non-memoria, semiconductori particularizati, DRAM si SRAM, ca si în producerea celor mai bune LCD-uri, telefoane mobile, dispozitive digitale si multe altele.

1997-1999 Progres în frontiera digitala

În ciuda crizei financiare din 1997, care a afectat aproape întreaga industrie coreeana, Samsung a fost una dintre putinele companii care au continuat sa creasca datorita locului de lider ocupat în cadrul tehnologiilor digitale si pentru retea si concentrarii sale constante asupra produselor electronice, serviciilor financiare si a serviciilor conexe.

Samsung a reactionat la criza reducând numarul companiilor afiliate la 45 (conform Monopoly Regulation and Fair Trade Act), scazând numarul angajatilor cu aproape 50.000, vânzând 10 unitati ale afacerii si îmbunatatind structura financiara, scazând procentul de 365 la suta datorie în 1997 la 148 la suta pâna spre sfârsitul lui 1999.

1994-1996 Devine o forta globala

La jumatatea anilor 1990, Samsung a revolutionat afacerea sa printr-o dedicare fata de crearea de produse la scara mondiala, oferind satisfactie totala clientilor si fiind un bun cetatean corporatist - toate sub viziunea de „calitate pe primul plan”.

În aceasta perioada, 17 produse diferite — de la semiconductori la monitoare de computer, de la ecrane TFT-LCD pâna la tuburi color — au urcat în topul 5 al produselor pe piata mondiala în domeniile respective, iar alte 12 au obtinut locuri de top pe piata în domeniile lor.

A fi numarul 1 înseamna si îndeplinirea obligatiilor sociale, cauza fiind fie bunastarea sociala, fie conservarea mediului, evenimentele culturale sau sporturile. În acest scop, Samsung a participat activ pe piata sportiva si, ca rezultat al eforturilor sale intense, presedintele ei de atunci, Kun-Hee Lee, a fost ales membru al Comitetului International Olimpic Committee (IOC) în iulie 1996, îmbunatatind mult imaginea companiei ca participant la atletismul mondial.

1990-1993 În competitie într-o lume a tehnologiei în schimbare

Începutul anilor 1990 a cunoscut provocari formidabile pentru afacerile cu înalta tehnologie.

Uniunile, coalitiile si achizitiile erau obisnuite, în timp ce competitia si consolidarea au înflorit. Companiile au fost presate sa-si regândeasca ofertele tehnologice si de servicii. Afacerile au început sa treaca dincolo de granite, între tari si companii.

Samsung a profitat din plin de aceste oportunitati reconcentrându-si strategia de afaceri pentru a raspunde mai bine cererilor pietei.

1980-1989 Intrarea pe piata mondiala

Afacerea principala Samsung bazata pe tehnologie s-a diversificat si s-a extins global spre sfârsitul anilor 1970 si începutul anilor 1980.

În 1978, Samsung Semiconductor si Samsung Electronics au devenit entitati separate. Samsung Aerospace Industries (acum Samsung Techwin) a fost lansata în februarie 1987, iar Samsung si-a dezvoltat capacitatile aerospatiale cu o viteza fara precedent de atunci.

Samsung a intrat, de asemenea, în afacerea de dezvoltare a sistemelor, fondând Samsung Data Systems în 1985 (acum Samsung SDS) ca lider în serviciile de tehnologia informatiei inclusiv integrarea sistemelor, managementul sistemelor, serviciile de consultanta si retele.

Concentrarea crescuta a corporatiei Samsung pe tehnologie a condus la crearea celor doua institute de cercetare si dezvoltare ale companiei (R&D) care au permis extinderea razei sale de actiune si mai mult în domeniul electronicelor, semiconductorilor, substantelor chimice înalt polimerizate, ingineriei genetice, telecomunicatiilor optice, domeniului aerospatial si a unor domenii noi de inovatie tehnologica de la nanotehnologie la arhitecturi de retea avansate.

În 1987, presedintele fondator Samsung Byung-Chull Lee a trecut în nefiinta dupa aproape 50 de ani la conducerea companiei. Fiul sau, Kun-Hee Lee, i-a urmat la conducere devenind noul presedinte. În aceasta perioada, Samsung si-a impus provocarea de a restructura vechile domenii de afacere si de a dezvolta unele noi cu scopul de a deveni una dintre cele cinci companii de top în domeniul produselor electronice.

1970-1979 Diversificarea în industrie si produse electronice

În anii 1970, Samsung a pus bazele strategice ale cresterii sale viitoare investind în industria grea, chimica si petrochimica.

În aceasta perioada, compania a facut si pasi pentru a-si intensifica pozitia competitiva în industria textila mondiala, integrând procesele sale de productie de la materie prima la produse finite. Ca rezultat, au fost create multe companii noi, inclusiv Samsung Heavy Industries Company în 1974 si Samsung Shipbuilding, iar apoi Samsung Precision Company (acum Samsung Techwin) în 1977.

O alta explozie de crestere pentru Samsung a venit din partea unei afaceri cu electrocasnice aflata la începuturi. Samsung Electronics, deja fabricant mare pe piata coreeana, a început sa-si exporte pentru prima data produsele în aceasta perioada.

Samsung a obtinut, de asemenea, un procent de 50 la suta din actiuni la Korea Semiconductor, întarind mai departe pozitia Samsung Electronics ca lider în fabricarea de semiconductori.

1938-1969 Începuturile Samsung

Pe 1 martie 1938, presedintele fondator Byung-Chull Lee a început o afacere în Taegu, Coreea, cu 30.000 won.

La început, afacerea sa s-a concentrat în primul rând pe export, vânzând peste uscat coreean, legume si fructe în Manchuria si Beijing. În putin mai mult de un deceniu, Samsung—care înseamna „trei stele” în coreana—avea propriile mori de faina si masini de confectionat, propriile facilitati de fabricatie si vânzare, evoluând în cele din urma si devenind corporatia globala moderna care-i poarta numele si astazi.

Service de calitate la cel mai bun pret pentru masini de spalat: